Formador/a maquinaria de Construcción

Tarragona - Tarragona

En el centro de formación de Tarragona buscamos Formador/a en maquinaria de construcción: excavadora, retroexcavadora, cargadora, grúa torre, autocargante...

Funciones: Impartición presencial, control y seguimiento de alumnos y evaluación de resultados.

Valorable nivel formativo: Título FP Grado Medio / Superior.

Idiomas: Castellano y Catalán.

Experiencia requerida en el sector y en la impartición de formaciones: Acreditación de experiencia profesional en el uso de maquinaria de construcción, formación de operador de maquinaria, formación en PRL y específica, experiencia mínima de 1 año (o 600h) en impartición de formaciones/formación de formadores/CP Docencia y/o CAP.

Valorable permiso de conducir y vehiculo propio, disponibilidad de movilidad geográfica.

Les seves dades s’incorporaran a un arxiu que gestiona la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN, amb l’objectiu d’gestió de la relació contractual i precontractual amb els empleats i candidats de la Fundació. Els usuaris les dades dels quals siguin objecte de tractament podran exercir gratuïtament els drets d’accés i informació, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades de conformitat amb els termes especificats a la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, segons el procediment legal establert. Aquests drets podran exercir-se dirigint una comunicació per escrit i firmada, acompanyada d’una fotocòpia del DNI, a FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN, Calle Rivas 25 - 28052 Madrid. Així mateix, podrà exercir aquests drets a través de l’adreça de correu electrònic gestionesarco@fundacionlaboral.org.